Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

OVE VINNER STRIDEN...

Av Maria - 18 februari 2009 17:25


...tror jag...


Ja, då är det som så att Ove har tjatat om EFT (Emotional Freedom Techniques) sen typ skolstart i november och mig är han extra på för han vet att jag skulle behöva det egentligen..

Först var det för att sluta snusa, men det fixade jag ändå..

Sen för min mage och för min fobi för att redovisa muntligt..


Redovisningen är då nästa torsdag, om 1 vecka.. Eller, den första redovisningen är på tisdag och den handlar om hjälpmedel för synskadade..

Sen ska vi på torsdagen redovisa om synskadan som sådant..

Men kommer jag fixa det..?


Idag kom Ove in i studiehallen, knackade mig på nyckelbenet och sa "Jag vill prata med dig sen"... Ja, jag vet vad du vill Ove och jag tror du har bearbetat mig tillräckligt..

Jag är nog redo att testa detta..


Om vi säger så här, för 10 år sedan var vi alla skeptiska till akupunktur, nu är det EFT  http://kenslotanken.com/


Så är det så här, jag har gått på KBT i lite mer än 2 år för ångest och fobier men det har ju inte hjälpt mig ett endaste dugg, där slängde jag ut en hel del pengar...

Testa EFT, jag får hjälp av Ove första gången sen kan jag göra det hemma själv och det kostar ingenting!!


Kan kanske vara värt att testa.. Så om du som nu läser detta har testat så dela med dig av dina erfarenheter.. Jag är nyfiken, men ack så skeptisk...


 
 
Ingen bild

jenni_teraku@hotmail.com

18 februari 2009 20:45

Hej Gumman =)
Du kommer säkert att fixa redovisningen.
Vi får öva några gånger innan och om du inte klarar det så kan jag hjälpa dig.
Men du ska se att det kommer gå bra. Jag är också nervös, men vi fixar detta nu :D:D

Kram Jenny.

 
Ingen bild

Sara

19 februari 2009 09:27

akupunktur är helt ok hade jag ju detdock som smärtlindring under förlossning dock. Men tog bort smärtan bra och det var lite läskigt men man påverkas så prova kan ju inte skada:-)

Ang redovisningen så fixar du det ska du se du är Duktig!
intala dig det och kolla på väggen bakom alla inte på dem.

Kram Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards