Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Maria - 27 februari 2009 18:59


Dagen slutade på systemet, köpte en flaska whisky som ska avnjutas i mitt Färjestad-whiskeyglas.. Mmm.. :) Gott..


När vi kom hem så packade vi upp kläderna, klippte bort lappar å så..

Tröjorna är skitsnygga!!

Men sen då... Okej att jag köper boxer på Dressman och att det då är herrmodell.., men på 2 par av 3 var det gylf och det vill jag inte ha.. Blir till att byta om jag får..

Så jeansen då.. Efter kämpa och slit i affären så fick jag tag på rätt längd.. Jag hittade bara 32:or i längd.. Men sen fick jag tag på en 34:a

Kommer hem och prover dom och är toknöjd med hur de sitter..


Då.. Malin pekar på mitt ben och ylar NEEJ!!!


De har missat en söm på ca 5 cm, så det är bara in å byta dom också..

Men det löser sig hoppas jag.. De var så snygga...


Nu sitter jag här..ska plugga men väntar på trevligt sällskap på msn.. (som kom nyss) Tack Robert att du gick nu.. haha...


Men nu har jag inte tid här, ska plugga och prata med 3vligt folk..


Puss & Kram




Av Maria - 27 februari 2009 16:14

Då sitter man på Kristinas konditori nu efter en dag i Karlshamn och Sölvesborg.. Fixat glasögon, köpt 2 tröjor, ett par jeans och 3 par boxer. Jag älskar extrapriser :) Hur som.. I rummet intill oss nu sitter 4 gymnasietjejer och när man hör deras ljudnivå så förstår jag varför jag inte trivs ute bland folk.. Var man lika hemsk och gapig och skrikig själv.? Dessa gälla röster, jag får tinitus.. Nu vill jag hem.. Eller nåt ditåt :) Puss & Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards