Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Maria - 28 februari 2009 21:23


Ehh... ja... vaknade 6.27 hämtade tidningen, fick sms som löd : Grattis på namnsdagen. Trevligt. Folk kommer ihåg mig..

Pluggade.. eller,..ja, försökte iaf.. men det var lite tidigt tror jag.. lusten ville inte infinna sig.


Åkte till Ekohallen för att handla lampskärmar, men de var så små.. Skulle kolla efter en webcam, men det fixar jag på måndag eller tisdag eller så..


Var in på Name it för att byta byxorna, men den storleken var slut, men de skulle betsälla in ett par till så jag fick ett tillgodokvitto.


Kom hem.. jag gick en promenad.. inte på humör, men det var soft ändå... solen sken..

Roxanne ringe och det var najs, pratar inte så ofta med henne.. Fick kort på Freddy.. Jag var tillsammans med hans bror innan.. men han är död nu.. Freddy är så väldigt lik honom.. Det var som att se Jocke igen.. Det var kul.. Freddy såg så glad ut.. och Jocke var alltid glad..

Varför dör alla bra människor.?


Ehh.... åt pizza på kvällen..

Ringde Eric och pratade handkapp..... intressant att höra hans syn på saken, men det gav inte så mycket egentligen..

Jag tror inte många har en så jäkla positiv syn på allt trots allt..


Men det är bra... Varför göra sig till ett offer..?

Det räcker väl med att samhället gör honom till ett offer.. De pratar med honom som att det är huvudet det är fel på.. Men felet sitter ju bara i benen.. De fungerar inte.

Huvudet fungerar. Jag hade nog hört det anars när man pratar. Han pratar normalt. Bortsett från dialekten då.. Den är inte vacker :p

Han låter som Roy i Macken.. haha... Roy och lite norskt inslag lixom.. Coolt.. men han är väl rätt söt ändå... eller så..rolig..

Snäll iaf..


Ja ja... det var min relativt tråkiga dag.. Som ändå var rätt okej.

Ätit god munk och god kebabpizza.


Ska nog ta en whiskey nu. Fira segern över Brynäs.


Heja FÄRJESTAD!!


Puss & Kram



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards