Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Maria - 22 februari 2009 20:21


Efter nattens snöfall och dagens regn så var det slabbigt ute..

Så fick jag ett tips på morgonkvisten.. Efter att jag skottat så skulle jag göra en snölykta..


Kul tänkte jag.. det har jag inte gjort sen jag var typ 12... så det är ca... 10 år sen.. ;)


Så, här är bilden.. Fint va..


Så...tack för idén till detta... det var kul..




Puss & Kram :)

Av Maria - 22 februari 2009 13:40


Ord som passar på mig nu..

Förvirrad ~ Säker

Dyster ~ Glad


Dessa ord skiljer sig rätt bra, men jag kan inte förklara något..

Orden kommer inte ut.. De finns där inne, men inte mer.. Vet inte själv hur jag ska tolka något alls längre.


Men... jag kanske kommer på någon lösning å så..


Ja ja...


Puss & sånt..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards