Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Maria - 20 februari 2009 19:38


Jag ska nu dela med mig..


Allting börjar med punkt 12  Då jag ska säga något i stil med:

"Fastän jag är rädd för att redovisa, att det jag gjort inte kommer att duga, så accepterar jag mig själv helt och fullt."

Detta ska jag säga samtidigt som jag knackar på punkt 12.


Därefter går jag vidare till punkt 1 och där knackar jag samtidigt som jag säger en påminelsefras, ex: "rädd att rdovisa, rädd att misslyckas" sen säger jag den frasen och knackar på punkt 1-7 och upprepa 3 varv..


Så, hur pålitligt är detta då..?  Ja du, bra fråga...

Men EFT är relativt nytt i Sverige och hur såg vi på akupunktur när det kom..? Nu är det något som var och varannan svensk håller på med.


Sen nu har EFT kommit och jag har asgarvat åt det när jag sett det på tv.. det ser såå sjukt ut..

Men.. nu är jag redo att testa. Ove, (bästa läraren ever) håller på med akupunktur och EFT och han har väl så smått bearbetet mig sen i november.. Och jags ser det nu som så att det kan funka, ch om det inte funkar så har det ju inte kostat mig något alls.


Det är ju något man kan göra själv, men man kan kanske behöva någon som introducerar och visar hur man gör å sånt.. Men det fick jag idag av Ove, en snabbintro.

Nu är resten upp till mig.. Men jag ska testa..


Det kan ju funka..


Lämna gärna en kommentar på detta inlägg.. kul att höra vad Du tror

Av Maria - 20 februari 2009 19:36


...känner att allt känns...tråkigt.. fast dagen idag har varit bra...men nu är det helg och allt kommer ifatt mig då på något vis..


Men... skola kan man inte alltid ha bara för att jag ska vara nöjd.. Men skolan funkar inte alltid som önskvärt..

Men det är svårt med grupparbeten.. det är lixom många olika viljor och så...


Lyssnar nu på Lars Winnerbäck - Spöket. Jag gillar hans version på rövarna från Kamomillastad.. haha.. den är kul..

Fick bra musik till mig igår.. Alltid trevligt.. lala..


Puss

Av Maria - 20 februari 2009 16:03


Något har hänt..

jag är inte som jag ska.. Men det löser sig..


Är det ditt fel eller mit..?

Någon som tar på sig skulden..?

Av Maria - 20 februari 2009 09:15


Måste kännas surt för folk som tror att jag har massa fel hela tiden när motsatsen sen bevisar annat.. haha..

Å vad jag njöt på datalektionen.. på många sätt:)


Dagen har nyss börjar egentligen och jag har faktiskt gjort mer idag än vad jag brukar.. Han förstår inte heller varför vi ska lära oss massa data som vi inte behöver..


men men... Snart dags för EFT, så jag återkommer sen..


Puss

Av Maria - 20 februari 2009 09:14


O Herre, vår Gud och Fader
ge mig nåd att älska alla människor
som kommer i min väg.
Amen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards