Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

PROVET AVKLARAT

Av Maria - 5 februari 2009 09:37


Känns inte bra, men nu är det gjort.. Vi satt på lektionen igår och då kom massa nya saker som vi skulle kunna tills idag och 3 frågor på provet var sånt vi gick igenom igår.. Hur ska vi hinna lära oss..?


Kändes inte alls bra.. men man vet ju aldrig, det kan ha gått vägen..


Så sa han som jag inte tycker om ( nej Krister inte du, den andra) att, men du Maria du får ju alltid MVG.

Jag har då fått ett MVG i hela mitt liv och det var på första provet här.. Så sa jag att Förra provet fick jag ju IG på och tvingades göra om det, är du njöd nu..?

Han påstod att han inte alls förstod vad jag menade... men han hackar ju på mig varje gång vi pratar om prov..


Han är irriterande.. men men... Jag är inte ensam av att inte fixa honom... jaja.. Nu ska jag läsa inför redovisningen vi har efter rasten..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards