Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

TACK HELGON.NET

Av Maria - 10 februari 2009 21:48


Tack för att www.helgon.net finns


Där finns min vän som är mycket, mycket snäll :)

Vore det inte för helgon så skulle jag missat honom ju och det vore mycket tråkigt.. Vänner är något jag inte har många av, men några.. Eric är en:)

*ja Malin, du är också en ;)


Nu är det verkligen bevisat att man kan träffa vänner på internet, ha en fin vänskapsrelation med någon man inte träffat..


Sen är han lite lik Brandon Lee på denna bilden tycker jag.. Eric själv tycker då att han måste vara mycket snygg :)


Min Eric :)

 
 
Hon den där

Hon den där

11 februari 2009 00:34

Shane är olagligt snygg.. ;)

Haha nää att ha ett extraöga på ett finger vore inte helt fel. Då skulle man kunna spionera lite lättare på folk. Titta runt hörn utan att folk ser en. Aah så smart!

http://house-of-homos.bloggagratis.se

 
Fru

Fru

11 februari 2009 14:59

愛しています

http://tramptass.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards