Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Maria - 2 oktober 2009 12:05


Då var det fredag och denna veckan har gått riktigt fort..

Har i skolan pratat kultur och vad som är "typiskt" svenskt, men det var svårare än vi trodde.


Men så är det.. Ska till kyrkan och tänta ett litet ljus för Johanna idag.. 12 år sen hon lämnade oss Gråter

Annars...


Igår var vi lediga från skolan, eller vi hade en uppgift vi skulle göra, men den var klar på onsdagkvällen redan så Carina hämtade mig lite efter 8 så vi åkte till Coop sen hem till henne.

Pratade, fikade och stickade hur mycket som helst


Väl hemma så gjorde jag klar mössan till Jim och påbörjade Malins.

Sen ska jag vara ego och bara fixa sånt som JAG ska ha..


Jag fick ringa till Pribo om mitt kylskåp som behöver bytas eftersom mitt frysfack inte funkar.

De skulle fixat det förra veckan men då det tydligen inte finns så smala kylskåp längre så måste rörmokaren komma för att ta bort elementet, fönsterbrädan måste bort och hålet där kylen ska stå måste breddas, så jag får nog ingen kyl på länge och då blir det svårt med en så simpel sak som mat...

Jag kan inte göra storkok och frysa in, jag kan knappt köpa något alls egentligen då allt blir för mycket och då bör frysas in.. Så alternativen till föda känns fattigt..

Tur man har nudlar och makrill hemma..


Men men... Så är det.. har ni något tips om bra man som inte behöver förvaras i kyl eller frys så får ni gärna tipsa mig..


Ovido - Quiz & Flashcards