Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Maria - 14 oktober 2009 13:47

Igår ringde de från Inter flora och frågade om jag var hemma för de hade blomogram till mig.

Så detta var vad som mötte mig när jag öppnade dörren...

  


Fick dock klippa av typ 10-15 cm för att vasen skulle räcka....


Annars då.. är hos Carina nu och myser med de små underbara killarna,


 


Viggo...


  


Virus...


Är de inte underbara.. <3


Igårkväll drabbades jag av extremt ynk... Första dagarna i Karlshamn efter en tid hos Eric är så jobbiga.. Jag saknar honom nåt så sjukt mycket.. Vill lixom åka dit nu och stanna där..

Men...nu är det tyvärr inte möjligt..


Så har det bästa hänt nu, Eric har påbörjat sin praktik nu så han är överlycklig över att slippa sitta hemma hela dagarna och inte göra något vettigt..


Puss & Kram å sånt :)

Ovido - Quiz & Flashcards