Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Maria - 12 oktober 2009 17:40


Jag köpte en ny mobil den sista augusti.

Den strular en hel del, hänger sig så att det enda jag kan göra är plocka ur batteriet.

När det ringer så går det inte att svara, vid inkommande sms så plingar det hysteriskt och vibratorn kör på för fullt, men det går inte att göra något.. Bara att plocka ur batteriet...


Tänkte idag att jag skulle lämna in den, så hem från Carina för att hämta garantisedeln och gick bort till Expert som ligger lååångt från var jag bor.. Väl där så säger killen att jag ska gå hem och koppla upp mig mot nätet för att söka nya uppdateringar fäör det är det enda nokia kommer göra om jag skickar in den..

Inget internet hemma, så jag ringde Carina och frågade om jag kunde göra det hos henne i morgon då vi ändå inte ska till skolan.

Hon hämtade mig då jag var så lat och inte orkade gå genom hela Karlshamn.

Nu sitter jag här och har just fått veta att det inte finns några nya uppdateringar till min telefon. Så, i morgon blir det bort till Expert igen.......


Så jäkla trist.. Fast jag får se det från den ljusa sidan..jag fick komma hem till Carina igen :)


Ovido - Quiz & Flashcards