Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 10:59


Satte ett mobiltak på 200:- och har nu uppnått det, så jag kan varken ringa eller skicka sms... Allt för att jag messar massa med Carina som inte har comviq..

Men.... det bör väl nollställas snart hoppas jag, inte kul att vara helt utlåst i denna värld..


Nu på morgonen har vi sett Vingar av glas och ska sen diskutera kulturkrockar.

Sen vet jag inte mer om dagen... Vi ska få ett eget arbete där vi ska jobba två och två... Ja, jag ska jobba med Carina.. Vem annars!!

Så i morgon sitter vi hemma hos henne, jobbar med det vi ska sen blir det mys med hundar, kaffe och stickning som vanligt.. De små djuren hon har är helt ljuvliga.


Sen är det snart fredag och då åker jag till Eric för att där fira min 30-års dag på lördag och det ska bli trevligt :)


Nu ska jag mingla vidare, men vi hörs!!


Puss till min älskade Eric <3

Ovido - Quiz & Flashcards