Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria - 23 oktober 2009 21:57

 


Saknar henne så mycket... Min hjärtetuss...

Av Maria - 23 oktober 2009 21:39

... Fredrik har varit här.. Snackat massa skit, druckit kaffe och skrattat..

Sen blir det lugn kväll.. snart mysdusch med min mysboll sen det gamla vanliga..

Albert och Herbert i soffan med chokladpudding och mys..


Fick veta idag att det inte blev någon redovisning om islam idag, ist började de med katastrofmedicin, något som jag Inte ville missa... Men så är det..


Japp... det var allt för idag.. Nu är det mys som väntar

Av Maria - 23 oktober 2009 15:51


Då var man här igen.. men nu känns det konstigt då Eric jobbar.

Men han kommer hem om lite mer än en timme.


Har inte gjort så mycket sen jag kom.... installerat lite nya saker i min dator, handlat, fixat & donat..

Sen ska jag ställa mig vid spisen tänkte jag, så maten är klar när älskling kommer hem.


Så.... återkommer senare...


Ovido - Quiz & Flashcards