Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 14:43


Nu har vi jobbat med detta arbete från tidig morgon till sen kväll i 5 dagar, så nu är det klart.

Fått godkänt av Ove, arbetet ser mycket bra ut.

Upplägget inför redovisningen är klart så nu kan vi Äntligen andas ut.

Jag och Carina firade detta med kaffe och kladdkaka. Det är vi värda tycker jag.


I morgon är det alltså ingen skola, men jag ska dit ändå för att skriva ut vårat arbete så allt sånt är klart på torsdag, sen ska jag bara läsa arbetet så det känns bra inför redovisningen.

Det har varit ett, minst sagt stort arbete, men väldigt intressant.


Så det man nu inte vet om judendomen är inte värt att veta.

Så.. nu ska jag smita inom djuraffären och köpa vitaminer till Zelda som är lite förkyld och skicka för Malin har ingen möjlighet att ta sig till en djuraffär.

Sen har vi ju trots allt delad vårdnad, så jag slängde öven en slant matpengar till mina små tussar.


Jag saknar Zelda något så sjukt mycket!! Eller, jag saknar så klart alla djuren, men Zelda är ju ändå Zelda..


prins  

KAJSKIUM


Födelsedagsbarn  

ZELDA <3


Russin och Olga  

RUSSIN & OLGA


Är de inte söta eller vad......


Av Maria - 20 oktober 2009 08:36


Sverigedemokraterna vill tvätta bort stämpeln från förr, som säger att SD är rasister / främlingsfientliga.

Efter vad Jimme Åkesson sa igår på partistämman kan det dock bli svårt.

"Islam är det största hotet mot Sverige sen andra världskriget"

Han påstår bland annat att ett tiotal muslimska terrororganisationer finns etablerade i landet och att muslimska män är överrepresenterade när det gäller våldtäkter i landet.

De vill även återinföra dödsstraffet.

 

Jag blir lite rädd när jag hör detta, då detta är ett parti som vill in i riksdagen. Jag förstår inte hur man kan ha såna sjuka tankar om en hel folkgrupp.!!

Alla muslimer är inte onda, lika lite som alla svenskar är goda.

Jag själv har stött på ett antal svenskar som är idioter. Jag hade en mycket god män för många år sedan, hon var muslim. Hela hennes familj var underbara!!

 

Nej Jimmie, vill du in i riksdagen så får du allt tänka om.

Och LYCKA TILL med att tvätta bort stämpeln som ni vill bli av med!


 

Ovido - Quiz & Flashcards