Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Maria - 19 oktober 2009 11:05


Idag var vi till skolan för att skriva ut vad vi åstakommit.

Det verkade vara tänkt att alla grupperna skulle jobba i skolan idag, men så var visst inte fallet. I de flesta grupper var alla där, men alltid någon som fattas.


Så, nu har vi iaf skrivit ut vårat, för att kunna få ihop det inför redovisningen och för att få en snygg inlämning. Sen har vi tid på oss att läsa igenom det hela så man märker om allt är placerat rätt och kommer i en logisk ordning.


Sen tycker jag det är svårt med redovisningar, att liksom hänga med.. Jag är en av dom i klassen som inte antecknar vad de andra redovisar om, men det är av den anledningen att jag är USEL på att anteckna och samtidigt hänga med. Om jag skulle skriva så blir det konstiga "stödord" som jag sen inte förstår plus att jag missar redovisningen, så jag själv väljer att "bara" lyssna.

Sen brukar den grupp som redovisat vara snälla med att dela med sig av sitt material om man vill ha. Så varför anteckna då..?

Sen inträffar det att jag slänger iväg ett sms, men det gör jag alltid på lektion oavsett om det är lärarledda lektioner, film eller redovisning.. Men jag hänger med ändå. Jag har alltså lite simultankapacitet ;)

Så - Nu har jag försvarat mig själv lite, något som man tydligen ska behöva göra titt som tätt.


Nej, nu ska vi fortsätta här hemma :)

Sista redovisningen som väntar!! Så skönt detta ska bli... :)


Ovido - Quiz & Flashcards