Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Maria - 10 oktober 2009 21:21


Haft en riktigt trevlig dag..

Började med att jag och Andreas gick fram till Ica och sen till bageriet för att hämta smörgåstårtan.

De som varit här är Henrik, Jerker, Fedrik, Johan och Daniel.

Så Eric och Andreas såklart..

Presenter då..

¤ Handbok för tankspridda

¤ Smyckeset, kärleksboken, presentkort på massage, dasstidning och en tång till smyckesetet

¤ Ice age 1 & 2 och Plankan

¤ Dvd-spelare och massa godis

¤ Presentkort på ikea a´1000:-

¤ Bok om semlor med recept, fast den fick jag för 2 veckor sen


 


Sen har jag fått av familjen också, pengar :)


Sen skulle Johan bjuda ut mig ikväll, men då jag käkar medicin så var det bara att tacka nej, tyvärr....


Så ett stort tack till alla i Vara för en toppendag :)



Av Maria - 10 oktober 2009 12:27


Då var stora dagen här och man blir 30 år..


Har fått lite fin presenter redan nu, men skriver om dom senare när kvällen är här.

Dagen firas med goda Eric, Andreas och massa vänner :)


Ovido - Quiz & Flashcards