Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

FÖDELSEDAGEN...

Av Maria - 10 oktober 2009 21:21


Haft en riktigt trevlig dag..

Började med att jag och Andreas gick fram till Ica och sen till bageriet för att hämta smörgåstårtan.

De som varit här är Henrik, Jerker, Fedrik, Johan och Daniel.

Så Eric och Andreas såklart..

Presenter då..

¤ Handbok för tankspridda

¤ Smyckeset, kärleksboken, presentkort på massage, dasstidning och en tång till smyckesetet

¤ Ice age 1 & 2 och Plankan

¤ Dvd-spelare och massa godis

¤ Presentkort på ikea a´1000:-

¤ Bok om semlor med recept, fast den fick jag för 2 veckor sen


 


Sen har jag fått av familjen också, pengar :)


Sen skulle Johan bjuda ut mig ikväll, men då jag käkar medicin så var det bara att tacka nej, tyvärr....


Så ett stort tack till alla i Vara för en toppendag :)



 
 
Ingen bild

Hasse

10 oktober 2009 22:07

va mycke presenter du har fått lillasyster men handboken för tankspridda är ju bäst passar dig perfekt...hehehe..kul att du fick en DVD-spelare iaf...

 
Ingen bild

Din Krympling

10 oktober 2009 22:20

Jag är fortfarande rädd för tången...

 
Ingen bild

MY SELF

10 oktober 2009 22:21

Vänta du bara..... hehe...

 
Craxyknas

Craxyknas

11 oktober 2009 00:48

Wow! Du verkar ju ha haft en toppendag, vilka fina presenter :) Glad jag är för din skull! Och Plankan, alltså det är ju en sådan klassiker, tänk vad jag saknar den ^^ Vad ska du använda IKEA-presentkortet till? Kram kram kram och jättekram till bara dig, dagens födelsedagsbarn!

http://craxyknas.blogg.se

 
IQ Badboll

IQ Badboll

12 oktober 2009 06:36

Bara för man äter piller så kan man gå ut å ha kul ändå, ja vet.

http://iqbadboll.org

 
Nettan

Nettan

12 oktober 2009 12:06

Vilka fina presenter du fått. Den där handboken, den lånar jag gärna nån gång, känns som om jag kan behöva den :P
Hoppas du fick mitt sms, även om det kom en dag för sent.

Nu sitter jag själv här med moster på besö och fruktansvärt ont... :(

http://anettehansen.blogspot.com

 
Ingen bild

MY SELF

12 oktober 2009 13:00

Iq Badboll: Jag är nästan alltid nykter vid utgång, men denna gång så skulle vi ut enbart för att Johan ville bjuda mig på en drink, sen skulle vi gå hem igen. Jag är inget alkoholfreak direkt, Nyktert är bäst.

Nettan: Jag fick ditt sms :)
Min systerson skulle också behöva den boken, han skulle åka hem från Vara igår, men när han satt på tåget så insåg han att han hade bokat hemresa den 18 oktopber ist för den 11:e

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards