Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Maria - 1 mars 2009 19:15


Ja, vissa vet redan hur min simultankapacitet är.. Jag kan inte ens le och fota mig själv samtidigt..


Hur som, alla tar bilder på sig själv i spegeln så jag vill inte vara sämre jag..

Detta är då jag, i morse.. Innan kalas.


Och ja, magen ska jag försöka bli av med.. nån gång.. men det är inte lätt..


Lala.. ja.. så...


Puss & Kram =)

Av Maria - 1 mars 2009 18:35


Hmm.. sovmorgon på helgen..? Ehh.. nej, jag vaknade 06:17


Trist då det inte är mycker mer än tv-shop på tv..

Men det fick duga.. Sen var det ju Vasaloppet.


Var på kalas. Drack kaffe i soffan och såg matchen mellan Sampdoria-Milan som tyvärr slutade med Samdoriaseger.. F*ck !!

Hur som... där och då i soffan skulle jag kunnat döda för en snus.. Men såklart tiggde jag ingen av Malins pappa.. jag kunde göra det, men tanken slog mig aldrig. Jag har klarat mig i 3 månader och jag får ett enormt sug ibland, men det sitter i max 5 minuter.. Så även idag.. Men det är jobbigt när det inträffar.


Hemma nu.. ska försöka hitta svar på frågor om läkemedel tills i morgon, men jag hittar inte.

Jag hittar ingenting. Jag är dålig på att söka.

Är dålig på det mesta just nu. Är en sån period. Inget går som jag vill.

Allt går fel, tvärtom, eller står still och stampar på samma ställe.

Ingen utveckling på något sätt.


Så M-L då som ger så mycket dubbla budskap. Säger en sak först, sen ändrar hon och lägger til en massa saker i sista sekund.

De andra är bättre. De är raka i sitt lärande. Tydliga, självsäkra. Inte veliga.

Men... snart är vi klara med M-L för denna gång. Nu slipper i hene i 2 veckor.. whiiee.. eller så..

What ever..


Nu ska jag snart äta lite.. fiskgratäng.

Synundersökning i morgon. Sen köpa glasögon för fan 2000:-

Mycket pengar. Men.. jag måste verkligen ha glasögon nu.. Jag ser ju inte tavlan i skolan.

Overhead är värre.. Men jag sa att om man drar bak apparaten så blir texten större. Så nu ser jag.. Overheaden iaf.. Inte texten på tavlan.


Ovido - Quiz & Flashcards