Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Maria - 5 mars 2009 21:18


Fick en länk skickad till mig från Eric...


12 fördelar med rökning

  • 1. Cool blick.
  • 2. Djup sensuell stämma.
  • 3. Röken håller flugor och mygg på avstånd.
  • 4. Liten lungvolym. Använder inte upp luften för andra.
  • 5. Gul hudfärg. Kan som turist obehindrat vistas i Asien.
  • 6. Intellektuell kroppshållning.
  • 7. Sänker stress och minskar därmed risken för hjärtinfarkt.
  • 8. Solidarisk. Bidrar med mycket pengar till statskassan.
  • 9. Lägger inte beslag på dyra ålderdomshemsplatser.
  • 10. Damerna beundrar en man som törs se döden i vitögat.
  • 11. Händerna upptagna (petar inte i näsan).
  • 12. Rökare köper fler cigaretter än ickerökare.


  • Fast, jag överlåter till Eric att vara fortsatt cool, sensuell och ointressant turist.. och Maria och Marina och vilka ni andra rökare är..


    Jag fortsätter att vara den icke coola, osensuella turisten...


    Av Maria - 5 mars 2009 18:09


    ... Malin, Aktivt kol, är även det man använder om man fixar hembränt.  Antar att du kopplar bättre nu ;)

    Eller alltså även magpumpning..


    Hur som.. pratat med Maria om praktiken där det kan bli en förändring.. jag hoppas det blir så som vi pratat om..

    Vore najs...


    Ja, idag då har vi fortsatt leta i fass, hitta mediciner som interagerar med/mot varandra, effekter, vad man ska tänka på, biverkningar osv.


    En vanlig biverkning vid vissa mediciner är anorexi.. Jag tycker det verkar skumt, vad är det som gör att en tablett utvecklar anorexi..?


    Men så är det.. tydligen.

    Vi har prov i läkemedelshantering på tisdag så jag ska plugga i helgen.. Ligga lite lågt ikväll, sen köra järnet..  Planerar att fixa detta galant, om jag får bestämma.


    Så.. Lyssnar nu på Brainpool - In a box :)


    Puss & Kram :)

    Ovido - Quiz & Flashcards