Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Maria - 2 mars 2009 17:44


Helgen över... skönt å så :)

 Var hos optikern idag och så.. skelar fortfarande på höger öga sa hon.. men det visste jag ju. Fick veta att jag ser bäst på vänster öga och tittar mest med det. Högerögat då..? Ja, det finns väl mest där.. typ som dekoration eller så.. Vad vet jag..?


Mötte sen söta Jenny :) Tycker mycket om henne.. vi gick för att jag skulle äta på grillen, men det var inte kul för min burgare var inte klar.. Så det blev spring-nota idag.. Men det var inte mitt fel.. Han stekte inte klar min mat och sen glömde han ta betalt.

Jag ber inte om att få betala 63:- för äcklig mat.

Hade den varit god och färdigstekt så hade jag såklart sagt till.. Men inte nu..


Sen var det redovisning och tom M-L var nöjd, så jag sööög åt mig all positiv kritik!!! Som en svamp betedde jag mig.


Väl hemma igen så var det middag och betala räkningarna.. Huu... så synd att man inte kan få behålla pengarna i någon dag iaf.

Nu ska jag kolla pricerunner efter bra pris på en webcam :)


Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards