Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Maria - 6 mars 2009 22:44


Var tog veckan vägen.. Nyss var det måndag och nu är det helg igen..


Började med PowerPoint idag och det blev bara dagens lektion, sen inget mer PP.

Jag skulle fixa en presentation med minst 5 bilder..

Så, jag knåpade ihop 7 bilder och skickade in och sen har jag nu klarat word och PP.


Sen har var börjat prata om hjärtat och cirkulationsapparaten.

Var hem till Malin förut också.. kul att träffa henne och Micke.. de är så snälla..


Väl hemma igen så åt jag lite och sen hamnade jag på msn som vanligt... med Eric..som vanligt och precis som vanligt så skickade han massa musik till mig..

Bla en låt med Eddie Meduza, en seriös och fin låt.. If I'm a fool heter den..


Annars... Inget särskillt har hänt.. typ...



Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards