Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Maria - 24 mars 2009 17:02


Jag är mycket dåligt insatt i politik.

Frågar du mig vilket parti jag sympatiserar med mest så kan jag inte svara.

I mitt första "val" som var när jag gick i 3:an så röstade jag på KDS.


Efter det är jag inte så säker. Det är ett svårt ämne att ta till sig.

Jag måste ju rösta på något som prioriterar vård och skola.

Men mer då, vilka och varför.


Skriv gärna, jag hoppas att minst en från varje parti svarar.. Det vore kul.

Av Maria - 24 mars 2009 13:14


...en massa... Att jag kan förstå varför jag känner så här.

Eller varför jag inte känner som så, som jag bör..


Tur att skolan finns iaf.


Tänk om jag bara kunde få försvinna från jordens yta, slippa såra och dylika ting.


Jag vet att jag inte är omtyckt just nu, men jag rår inte för detta.


Jag känner som jag gör, inte mycket att göra åt det nu.


Av Maria - 24 mars 2009 06:43

Det pratades om mulet och uppehåll så sent som igår, men jag vet inte om jag vill kalla 1 dm snö för uppehåll. När jag vaknade i morse så var första tanken Nej... Men det är fint :) Jag hämtade tidningen kl 5.40 och då hade det gått bara en timme sen den kom, men spåren efter bilen var borta, så det måste ha snöat ordentligt under den timmen. Nu är jag på väg vill skolan, så jag återkommer. Har inte mycket att skriva just nu. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards