Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Maria - 7 mars 2009 19:49


Fick låten nu... Behöver jag säga från vem..? Nope..

Bad om den i morse så nu lyssnar jag..

Jason Mraz - I'm yours.. helt underbar låt..


Varit på Krokås idag och jag satt med näsan över böckerna i 5 timmar.. Rätt nöjd.. men måste läsa mer i morgon också.. både hjärtat och om läkemedel..  Gick sen ut på promenad, men det var inte så kul...

Skönt med friskluft men....


Sen träffade jag Lilla söt.. hon var så söt i sina bruna tights, jeanskjol och brun tunika med hjärtan på och ett fint litet hårspänne..

Hon är så fin..


Har ätit pizza idag igen.. gott... kebabpizza..

Så igår i skolan så pratade vi lite om hicka, jag kunde inte komma på vad det hette på latin, så vet jag att vissa i klassen läser här..

Så här har nu "hicka" på latin:

Hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer


Annars då... 2:a kvartsfinalmatchen mot Brynäs avklarad..

Leder med 2-0 i matcher, dock inga stormatcher, men seger är ändå en seger.. Hoppas verkligen att det håller hela vägen till guld.

Grabbarna har verkligen spelat bra efter jul.

Sen att Jönsson slutar efter denna säsong så hoppas man att han får avsluta på ett värdigt sätt.


Sen är det tjafs mellan ledningen och Lee Goren, han vill sticka för att familjen inte alls trivs i Karlstad, men han har 2 år kvar på kontraktet.. Hoppas dock inte att han drar, hoppas snarare på att de ska lära känna mer folk å att hans fru kommer träffa folk och trivas så de stannar.

 Han är en riktigt bra tillgång, en bra spelare, riktigt poängplockare!!


Men, blir det så att han flyttar efter säsongen så ska han få ett guld med sig.. Sen vill ju jag få fira guld också.. Det är fasen 3 år sen sist...


Jaja... det var väl allt för idag..


Puss & Kram :)



Ovido - Quiz & Flashcards