Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Maria - 23 mars 2009 21:57


Jonas Gustavsson fortsätter hålla tätt.

Ny match, ny seger


Skellefteå - Färjestad 0-6

Av Maria - 23 mars 2009 19:40


...det kallas basgrupper, men varför delar man inte med sig av det man hittar. Jag bara undrar!


Nu är det hockey och just nu leder Färjestad med 1-0

Jag hoppas att Jonas håller nollan ikväll med :) Vi Vargar är bortskämda nu och vill inte ha några insläppta mål..


Så..jag ska läsa lite om att vara dement. ...Trodde jag, det blir nog msn nu har jag en känsla av.

Jag har ju ett lyckopiller där :)

All form av terapi kan slänga sig i väggen, piller, samtal, KBT, EFT. Visst det kanske också funkar, men det finns bättre saker.. :)


Jaja...whatever... Tra-la-la-la.....


Puss & Kram



Ovido - Quiz & Flashcards