Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Maria - 28 mars 2009 21:55


Vaknade kl 03.13 av vilda råttor - somnade om

Vaknade runt 03:50 av högljudda råttor - somnade om

Vaknade runt 04:30 av bråkande råttor - somnade om

vaknade igen 05:45 av samma som ovan och somnade om...

Sov sen till 06:40... då gav jag upp.


Välkommen till en råttägaren verklighet. Så har det varit nu i 4 nätter på rad,, Nu är jag trött. Ska kanske sova med öronproppar i natt...


Runt 09-45 eller så blev vi hämtade.. åkte till Netto, Hälsokost, Extra och Tomsöhallen innen vi åkte hem till Malins familj.


Jag gick en promenad. Hittade flaskpost.

Åt ris och korvstrogsanoff - fick Jävligt ont i magen.. Dumma IBS


Kom hem, gick promenad, kom hem igen och då var det dags för Earth hour. Tände massa ljus och spelade spel.

Nu sitter jag här, har ställt fram klockan till sommartid.


Nu...Möte på msn..


Detta var min dag....

Ovido - Quiz & Flashcards