Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Maria - 9 mars 2009 17:07


Vaknade tidig idag trots ledighet, eller egentligen självstudier..

Skulle plugga på förmiddagen, men av en händelse så Råkade jag logga in på msn, och vem var inte där om inte min lilla Krympling... Så där fastnade jag en timme typ..och fick vara med om både det ena och det andra..


Sen har dagen varit soft.. har inte gjort vad jag bör göra.. men det går nog bra ändå hoppas jag.. Prov om läkemedel i morgon kl 8:00


Var ut på Vetgirig.nu med Malin och efter ca 10 omgångar så flippade vi ur totalt, men fortsatte spela ca 40 omgångar till...

Slutade med att jag sprang ut, behövde frisk luft för att lugna ner mig.. ringde ett CP-samtal till en väldigt oförstående Eric som typ undrade vad jag hade rökt på för något..

Efter ett samtal på ca 20 minuter som mest bestod av oförstående svamel och sådant lustigt så avslutades samtalet..

Hmm... kom sen på att jag är väldigt hungrig och det kan nog påverkat mitt beteende..

Men vad ska människan tro om mig..


En sak är kul med honom... Jag skrattar mycket när jag pratar med honom.. men det är inte bara det som är kul.. Jag använder mig av handsfree, något som Blekingar inte verkar ha sett för de tittar på mig och sen säger de till varandra att "där går hon och skrattar för sig själv"

(Det händer varje gång när jag pratar mobilen.. )

Vilket slutar med att jag skrattar ännu mer.. Känns som en tidsfråga innan de ringer efter vita bilen, men den kostiga tröjan med långa ärmar på..


Btw...så har jag nästan lust att åka till typ Vara och hälsa på den där filuren.. så kul som vi alltid har.. Han är väldans snäll och så..

Om vi skrattar så mycket över telefon och msn, hur skulle det inte bli på riktigt..  Så.. ja.. vi får väl se.. kan vara något att tänka över kanske..


Hur som... träffade även Svea och Clapton på min promenad..

Svea är världens sötaste pitbull och Clapton är en allmänt skällig svart jycke..en sån jag varken tycker om eller inte tycker om, som Emil sa om pigan Lina...


Nu ska jag dopa spisen, så maten blir klar fort.. Jag behöver mat, är hungrig...


Puss & Kram eller inte..

Ovido - Quiz & Flashcards