Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

NYA ATTIRALJER

Av Maria - 11 mars 2009 16:58

..eller hur det stavas..


Hur som.. Kämpat på om hjärtsvikt och djup ventrombos idag.. Sammanställt frågor och delat upp.. Så nu ska jag leta upp svaren på mina frågor.

Satt till 13.30 då jag fick sms om att både mina glasögon är klara och mina jeans hade också kommit..

Jeansen var de jag köpte då det senare visade sig att de var trasiga och sen var de slut hos leverantören, men nu hade det alltså kommit.


Hämtade glasögonen först och försöker vänja mig med dom, men känner mig så tragisk i dom så när jag mötte folk jag typ känner eller så, så tittade jag stint ner i marken..vägra ögonkontakt.. *Hej Maria, jag såg dig...*


Jag vänjer mig så småningom kanske... vågar titta på folk och hälsa trots glasögonen..

Hur som, nog om dessa.. Sen var det mot Exit för att hämta mina jeans :)


Så.. nu var jag genast 1400:- fattigare :(


Men... mot skolsakerna..





 
 
Krister

Krister

11 mars 2009 18:12

Maria! Du törs!! (kanske tom jag tar på mig mina nån dag...)

Har du läst "det hemliga" jag sände förra veckan..? Jag har ju inte fått någon reaktion. Eller du har inte vågat ge det?

Nej jag vet inte att jag klarat mig. Jag vet däremot saker jag INTE fixade på provet. Men eftersom målet förmig är G så borde jag klara DET målet i alla fall

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

11 mars 2009 18:25

jag undrade varför du inte hälsade i dag!...du vägrade total ögonkontakt...ha ha...=)...men då vet jag varför..jag trodde du haft glasögon alltid eller?

http://sylviaplath

 
Ingen bild

Josefin

12 mars 2009 12:16

Glasögonen är skitsnygga och du passar asbra i dem =) Det första jag tänkte på när jag såg bilden var att du hade snygga brillor, så var stolt =) Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards