Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

PILLA BLI !!!

Av Maria - 16 mars 2009 17:38


Vi fick 5-6 frågor var, jag svarar på mina och behöver inte din hjälp.

Ville jag ha hjälp, så säger jag det. Så... Pilla bli!!!


I övrigt.. fick mail av Maria och det verkar ordna sig med praktiken... Håll tummen för mig nu!!! Jag vill detta nu..


Så.. ja.. Ikväll är det sista kvartsfinalen och jag hoppas på Timrå och Linköping.




 
 
Krister

Krister

16 mars 2009 17:58

Ursäkta en liten försynt fråga från en i "en annan grupp": om det nu ställs en fråga som ingen av er har, vad gör ni då...

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Din Krympling

16 mars 2009 21:01

Hmm...om jah håller i tummarna...hur ska jag då kunna köra rullstol? Hehehe... Men jag gör ett tappert försök att hålla tummarna...när jag inte kör rullstol :)

 
IQ Badboll

IQ Badboll

17 mars 2009 12:41

Nu håller vi tummarna för att du ska få din praktik plats. Va är det för praktik du ska göra?

Sport, det är ja inte så mycket för. Men vissa kan leva utan det å andra inte. Som ja, ÄLSKAR djur program...

http://www.iqbadboll.org

 
sabz

sabz

17 mars 2009 15:35

Vart ska du praktisera?

http://www.metrobloggen.se/sabz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards