Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

PRAKTIK OCH SLUTSPEL!

Av Maria - 17 mars 2009 12:46


Har då pratat med Monica Hjelm angående praktiken nu och allt är klart! Ska träffa henne den 13 april kl 8:30 och sen får jag väl kläder och schema å sånt skoj!! Fasen vad skönt detta ska bli!!

Ja..praktiken då.. Den blir på ett boende i Södertälje :)


Så snabbt viktigt information..


Semifinalen står mellan Färjestad och Skellefteå.


Gissar final mellan FBK-HV71


men vi får se..


Nu är det slut på rasten och vi ska prata om kost.

Redovisning om hjärtsjukdomar är avklarat nu.. Måttligt seg i hjärnan..


Jaja... Puss & Kram :)

 
 
IQ Badboll

IQ Badboll

17 mars 2009 16:44

Å va gott att du fick praktikplatsen. Min mamma jobbar inom äldrevården så ja vet hur det är. Riktigt skoj att jobba med dom äldre.

http://www.iqbadboll.org

 
IQ Badboll

IQ Badboll

17 mars 2009 17:46

Va skoj. Hoppas att allt kommer lyckas för dig. Jag själv har nu fått för mig att gå en egen kurs inom allmänlydnad för hundar men det e ett sju helvete att få tag på kursmatrialet då man MÅSTE vara med i någon klubb. Har nu bombat företaget som har böckerna med en triljon mail. Hoppas dom svarar.

http://www.iqbadboll.org

 
sara

sara

17 mars 2009 20:50

vart ska du ha din praktik?
kram Sara

http://www.nyatidernyttliv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 25 januari 2010 15:37

  Ja, vi SKA köpa klösbräde modell lyx. Har bara inte hunnit än, just nu klöser han klorna på dörrmatten. Men skräcken är att han ska stå och mys-trampa i Erics rullstol, då hjälper inga klösbrädor i världen. Det blir punka på dynan.   Hur so...

Av Maria - 25 januari 2010 09:05

  Sådan husse, sådan katt.... Här tycker han om att ligga... Hoppas bara han inte fäller ut klorna, för då kan det bli knas...       "Norrlandskavajen" är mjuk å mysig att ligga på också....       Han är ju för go vår lille kil...

Av Maria - 22 januari 2010 17:44

Kollade på "På smällen" förut och då riger de från städ och undrar om jag kan jobba idag. Så 13:30-17:00 har jag städat...tragiskt stora golvytor..såna som ingen städerska skulle göra utan skurmaskin, men då jag inte har erfarenhet av det så var...

Av Maria - 22 januari 2010 08:45

  Igår runt 18-tiden kom vi hem med katten som fick namnet Yamas... Han är väldigt pratig av sig.. Går och pratar mest hela tiden..utom när man lägger handen på honom, då spinner han som ett helt tröskverk. När vi kom hem så var han väldigt nyfik...

Av Maria - 21 januari 2010 17:56


  Yamas... (Getas när Fredrik är här)    

Ovido - Quiz & Flashcards